Лабораторнаробота № 4 - Система колективної розробки контенту.

 Лабораторнаробота № 4 - Система колективної розробки контенту.

1. Дослідження - https://docs.google.com/document/d/12CCjEj-hi_LUTllBAdLtJVxVSgzzdv0mz3YvS7P3Kqs/edit?usp=sharing

2. https://forms.gle/ExrWobptMdzkRqiv5 - Розвиток мовленнєвої компетентності у дітей шкільного віку: проблеми та перспективи.

https://forms.gle/2EK1f4fu3TfVCdYG7 - Використання ігрових методів у логопедичній корекції порушень мовлення у дітей дошкільного віку.

https://forms.gle/CuCnWnwnLWD2SvoX6 - Розробка методики корекції порушень мовлення у дітей з розладами аутистичного спектра.

Питання для контролю й самоперевірки

  1. Суть спільного використання/розроблення документів полягає у можливості багатьох користувачів отримувати доступ до даних документів з будь-якого місця з підключенням до Інтернету та працювати над ними одночасно. Це забезпечує швидкий та ефективний процес спільної роботи.
  2. Під терміном "контент" розуміють інформаційний вміст, який може бути представлений у різних форматах, таких як текст, графіка, аудіо, відео, тощо. Контент використовується для різноманітних цілей, включаючи рекламу, освіту, розваги, документування тощо.
  3. Системи колективної взаємодії призначені для полегшення спільної роботи між користувачами, які можуть бути розташовані в різних частинах світу. Ці системи дозволяють спільно працювати над проектами, обмінюватися ідеями та матеріалами, здійснювати комунікацію, контролювати процеси тощо.
  4. Google Workspace - це хмарний офісний пакет від Google, який включає різноманітні інструменти для спільної роботи та комунікації, такі як Google Диск, Google Документи, Google Таблиці, Google Презентації, Google Meet та інші. Цей пакет надає можливість працювати з документами та іншими матеріалами в режимі реального часу, ділитися файлами з колегами, проводити відеоконференції тощо.
  5. До складу хмарного офісного пакету Google Workspace входять різноманітні веб-додатки, такі як Google Диск, Google Документи, Google Таблиці, Google Презентації, Google Форми, Google Keep, Google Meet, Google Chat та інші. Кожен з цих додатків має свої функціональні можливість.
  6. Google Docs містить програмні засоби для редагування текстових документів, створення таблиць та презентацій, роботи з графікою, формами та іншими елементами. Зокрема, в Google Docs можна форматувати текст, вставляти зображення, таблиці та інші елементи, створювати заголовки та переліки, застосовувати стилі форматування, редагувати таблиці та створювати презентації.
  7. Процес збереження в Google Docs відбувається автоматично. Документи зберігаються в хмарі на серверах Google, і користувачі можуть отримати до них доступ з будь-якого пристрою, який підключений до Інтернету.
  8. У Google Docs може працювати до 100 користувачів одночасно з одним файлом. Це дозволяє багатьом користувачам спільно працювати над проектами в режимі реального часу.
  9. У режимі «Співавтор» користувач може спільно працювати над документом з іншими користувачами, вносячи зміни та коментарі. Кожен користувач може бачити зміни, які роблять інші учасники проекту, та вносити власні зміни. Це дозволяє ефективно організувати спільну роботу та взаємодію між учасниками проекту.
  10. У режимі «Читач» користувач може переглядати документ, але не може вносити зміни в його вміст. Користувач може залишати коментарі та відповіді на коментарі інших користувачів. Цей режим корисний для тих, хто хоче ознайомитися з документом без можливості внесення змін у його вміст.
  11. Середовища для спільної роботи з документами призначені для спільного створення, редагування та обміну документами між декількома користувачами в режимі реального часу. Вони дозволяють учасникам проекту працювати над документами, коментувати та обговорювати їх, надавати спільний доступ до даних і забезпечувати їх збереження в безпечному інтернет-середовищі.
  12. До програмних засобів для колективної роботи над проектом належать, наприклад, Microsoft Teams, Slack, Trello, Asana та інші. Вони дозволяють створювати проекти та завдання, призначати їх виконавців, встановлювати терміни виконання, обговорювати та коментувати завдання та документи, обмінюватися файлами, забезпечувати реєстрацію часу виконання завдань тощо.
  13. Віртуальний офіс - це веб-сервіс, який дозволяє працювати в Інтернеті віддалено, без прив'язки до конкретного місця, комп'ютера або офісу. Він може включати такі компоненти, як електронна пошта, хмарні сховища даних, інструменти спільної роботи над документами, програмні засоби для онлайн-зустрічей, відеоконференцій та інші.
  14.  Google Docs надає можливість створювати, редагувати та ділитися документами онлайн. Користувачі можуть працювати над документами одночасно, бачити зміни, які роблять інші, відправляти коментарі та повідомлення, використовувати чат для спілкування. Завдяки цьому, команди можуть працювати разом над проектами з різних місць, зручно спілкуватися та контролювати робочий процес.
  15. У Google Docs існує обмеження на розмір файлів, який може бути завантажений на сервер, а саме - до 5 ТБ. Крім того, на редагування документів може бути обмежена кількість користувачів, що одночасно працюють з документом.
  16. В Google Docs можна створювати та розміщувати файли різних типів, включаючи текстові документи, електронні таблиці, презентації, зображення, аудіо- та відеофайли.
  17. Спільна робота над документом чи науково-дослідним проектом може полягати в спільному створенні, редагуванні та взаємодії над документом чи проектом. Це може охоплювати обговорення змін, додавання коментарів, затвердження рішень, збір зворотного зв'язку та звітів. Спільна робота дозволяє ефективніше виконувати робочі завдання, покращувати комунікацію та забезпечувати взаємодію учасників проекту.

Коментарі