Лабораторнаробота № 3 - Використання сучасних веб застосунків на всіх етапах життєвогоциклу дослідження.

 Лабораторнаробота № 3 - Використання сучасних веб застосунків на всіх етапах життєвогоциклу дослідження.

1.



2. https://wordart.com/v398eg018km2/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82 Науковий апарат

https://wordart.com/umwat6oy2dlo/%D0%BF%D1%80%D1%96%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%86%D1%96%D0%B2 - Прізвища науковців

https://wordart.com/1lnjlp2njzq9/%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82 - Понятійний апарат

3 - 4.https://padlet.com/natanet045/best-logoped-xab9vyr1p0rj73fjінтерактивна дошка

Питання для контролю й самоперевірки

  1. Під поняттям "систематизація інформації" розуміють процес організації та структурування інформації з метою полегшення її збереження, пошуку та подальшого використання.
  2. Систематизатором може бути будь-хто, хто займається систематизацією інформації з метою поліпшення її доступності та корисності для інших користувачів.
  3. Діяльність систематизатора полягає у зборі інформації, її аналізі та подальшому структуруванні з метою поліпшення її доступності та корисності для інших користувачів. Систематизатор також відповідає за збереження та оновлення інформації.
  4. Основні етапи систематизації включають збір інформації, її аналіз та класифікацію, розподіл на категорії, створення структури та системи пошуку інформації, а також збереження та оновлення інформації.
  5. Під поняттям "засоби збереження соціальних закладок" розуміються онлайн-сервіси, які дозволяють зберігати посилання на корисну та цікаву інформацію, що знайдена в Інтернеті. Такі засоби дозволяють зручно зберігати та організовувати закладки, а також надавати доступ до них іншим користувачам. Наприклад, сервіси Pocket, Evernote, Google Keep, та інші.

Порівняльна характеристика між закладками в браузерах та онлайн-ресурсах:

Закладки в браузерах зберігаються на локальному пристрої, тоді як онлайн-ресурси зберігаються на сервері;

Закладки в браузерах доступні лише з пристрою, на якому вони збережені, тоді як онлайн-ресурси можуть бути доступні з будь-якого пристрою, якщо користувач має доступ до Інтернету;

  1. Онлайн-ресурси часто мають додаткові функції, такі як категоризація, пошук, спільний доступ, резервне копіювання та інші.
  2. Теги (мітки) у системах збереження посилань використовуються для організації та пошуку збережених посилань за певною темою, категорією чи ключовим словом. Вони допомагають користувачам швидко знайти необхідну інформацію в багатому обсязі закладок.
  3. Максимальна кількість тегів (міток) у системах збереження посилань залежить від конкретного сервісу та його обмежень, але, як правило, вона може досягати кількох тисяч.
  1. Сервіси для створення соціальних закладок можуть бути різні за функціоналом та інтерфейсом, проте загалом вони дозволяють користувачам зберігати та організовувати вміст з Інтернету (посилання, статті, відео, зображення тощо) в особистих кабінетах, додавати до цих закладок теги для зручної організації та швидкого пошуку, а також ділитися своїми закладками з іншими користувачами.

Найпопулярнішими сервісами для збереження соціальних закладок є Pocket, Pinboard, Diigo, Raindrop, Delicious.

  1. Основні особливості систем збереження посилань полягають у можливості швидкого та зручного збереження та організації великої кількості вмісту з Інтернету, швидкому пошуку та сортуванні закладок за тегами, можливості ділитися закладками з іншими користувачами, а також у забезпеченні доступу до закладок з будь-якого пристрою з Інтернет-підключенням.
  2. Системи збереження посилань можуть бути використані в науково-дослідній роботі для збереження та організації посилань на наукові джерела, статті, дослідження, зручного доступу до цієї інформації та її подальшого використання.
  3. Хмара тегів (або тег-хмара) - це спосіб візуалізації множини тегів, де найбільші теги відображаються більшим шрифтом, а менші - меншим шрифтом. Таким чином, користувач може швидко отримати уявлення про те, які теги найбільш популярні в певній тематиці.

13.   Напрямки використання хмар слів в освіті та науці можуть бути різноманітними. Наприклад, хмари слів можуть бути використані для вивчення нового матеріалу, підсумовування знань, формування понять, аналізу текстів, створення синопсисів, збору інформації з декількох джерел тощо. В науці хмари слів використовуються для аналізу та класифікації досліджень, створення систем організації знань та пошуку інформації.

14.   Онлайн-ресурси для створення хмар слів - це веб-сервіси, які дозволяють створювати інтерактивні хмари слів. Деякі з них включають Tagul, WordArt, Wordle, Tagxedo та інші. Кожен сервіс має свої особливості, функціональні можливості та інтерфейс користувача, але вони всі дозволяють створювати зображення зі словами, розміщеними в хмарі. Деякі сервіси мають додаткові функції, такі як налаштування кольорів, шрифтів та розмірів, можливість вбудовувати хмари слів на веб-сторінки тощо.

15.   В науково-дослідній роботі віртуальні інтерактивні дошки можуть бути використані для колективної роботи над проектами, створення мозкових карт, взаємодії з аудиторією під час презентацій, створення синопсисів та інших видів резюме. Віртуальні інтерактивні дошки дозволяють створювати та редагувати зображення та текст, додавати анімацію, зберігати та ділитися проектами з іншими користувачами в режимі реального часу.

16.   Віртуальні інтерактивні дошки поділяються на чотири основні групи в залежності від особливостей використання в освіті та науці:

·         Віртуальні дошки для створення інтерактивних презентацій із застосуванням різних мультимедійних елементів;

·         Віртуальні дошки для створення інтерактивних концептуальних карт;

·         Віртуальні дошки для роботи в команді та колективній розробці проектів;

·         Віртуальні дошки для дистанційного навчання та віддаленої співпраці.

17.   Онлайн-ресурси для створення віртуальних інтерактивних дошок дозволяють організувати спільну науково-дослідну діяльність. П’ять найпопулярніших ресурсів такого типу:

·         Miro;

·         Padlet;

·         Google Jamboard;

·         Microsoft Whiteboard;

·         Prezi.

18.   Застосування віртуальних інтерактивних дошок може бути досить різноманітним. Наприклад, такі дошки можуть використовуватись для організації віртуальних лекцій та тренінгів, колективної розробки наукових проектів та презентації результатів досліджень, створення концептуальних карт, для збору та обробки інформації в режимі реального часу. Крім того, віртуальні інтерактивні дошки можуть бути використані для ефективної комунікації в колективі та управління проектами.

Коментарі